Jobb, städ & jobbsök

Jobbat med Lena idag igen. Skönt att det äntligen börjar bli lite mera bokningar nu så att jag får jobba lite mer. Behövs ju pengar. Ska förmodligen jobba på onsdag också men än så länge är det bara två rum som ska göras då, känns inte direkt värt eftersom de timmar jag kommer tjäna direkt kommer dras av eftersom de drar av för mat. Yippie. Sen fredag lär de bli en riktigt lång dag på jobbet eftersom hela hotellet då är fullbokat, d.v.s. 30 rum att städa, hejaheja! Även lördag blir det sängbäddning och toalettskurning.

På torsdag hade jag tänkt att jag skulle åka hem till Thea. Hon ska nämligen ha hopptävlnig hemma hos sig, skulle ha varit kul att kolla på. Men nu sa mamma precis att vi ska åka iväg och göra något då så jag fick inte vara upptagen av något annat då. Och imorgon ska jag till stan med mina kära älsklingar JennySpenny och iiafiia. Alltså, lugn stund igen tidigast söndag. Åh.

När jag kom hem idag passade jag på att mysa lite med mina små bebisar (jaja, jag vet att marsvin inte är bebisar när de är två år, det spelar ingen roll, de kommer ändå alltid vara mina bebisar) ute på gräsmattan. Delade en naktarin med dem också vilket de uppskattade. Sen turades de om att krypa upp i mitt hår och kvittra lite glatt. Jag älskar dom, de små sötnosarna!

Nej, nu ska jag gå och äta något. Är så himla hungrig. Vill ha godis också, mmm! Sen ska jag hoppa i säng och sussa. Så gruvligt trött. Vi hörs :)

Åh, just ja! Idag klarade Amir körkortsteorin, stort grattis till honom :) Jag har namnsdag också, men det är det ingen som har kommit ihåg.




Kommentarer
Skrivet av: Jennylee

Grattis på namnsdagen och grattis till amir med =)

2008-08-12 Kl. 09:37:41
Blogg: http://jennyspenny.blogg.se/
Skrivet av: iia

Grattis gumman :)

2008-08-16 Kl. 10:46:54

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0