Så kan det gå och så kan man må då

Oj, nu är jag riktigt seg. Jobbat måndag, tisdag, torsdag, fredag den här veckan. Skulle egentligen ha jobbat idag också men det slapp jag (tack och lov, det hade jag inte orkat). Men imorgon blir det då eventuellt en tur för att göra lite mer pengar.

Efter jobbet igår for jag hem för att
packa grejer att ta med till pappa eftersom jag bestämde mig för att fixa iordning mig där istället för hemma. Sagt och gjort. Sedan fick jag skjuts upp till bussen och skulle då flytta över mitt sim-kort från min vanliga mobil till min krogmobil men då sa den det gamla vanliga "sätt i sim-kort" trots att det redan satt i. Jag bestämde mig då för att chansa och flytta tillbaka det till min vanliga mobil men den sa såklart samma sak som sin fulare bror. Tog med mig den i alla fall med förhoppningen om att lyckas få igång den senare under kvällen.

Bytte till tåget och mötte upp min snygga JennySpenny som jag skulle ut och partaja med på vårt älskade People. Vi åkte in redan till klockan åtta för att vandra runt lite och dricka cider som vi hade med oss, mycket trevligt och fnissigt blev det.

När vi sedan kom till People så hade vi tur och kom in gratis plus att man fick sig en drinkbiljett när man gick in. Vi gick självklart och hämtade ut den direkt, ja direkt efter vårat akuta toabesök med fotogrefering i alla fall. Den skulle smaka tuttifrutti var det sagt men det gjorde den ju inte. Smakade inte ens alkohol så kan nog inte ha varit mycket i den direkt.

Sedan bestämde vi oss för att ta en vända runt i rummet för att se om vi såg några vi kände igen och då såg vi Thor och en av hans kompisar, Micke om jag inte minns helt fel (vilket jag kanske gör...), så vi stod och pratade med dom en stund och sedan bar det av till dansgolvet där vi tillbringade resten av kvällen. Såklart varvat med barbesöken. Lite senare kom även min älskade Amir tillsammans med Masoud som fyllde år, grattis till honom! Så det blev lite sexysexydans ett tag också, me like ;)

Och idag är jag så seg så jag vet inte om jag orkar göra någonting alls faktiskt. Lagom huvudvärk bara tack och lov. Måste göra en danslista till på måndag bara, kanske lika bra att börja idag. Puss!




Kommentarer
Skrivet av: Jennylee

Det var en riktigt rolig och mysig kväll/natt ;D

2008-08-31 Kl. 15:49:07
Blogg: http://jennyspenny.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0