Dan före dan före dopparedan

Lalalalalalalala, FIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIITTAAAAAAAAAA. SÅ, då har jag fått det sagt. Cpcpcpcpcpcp, lalala, damdidam, rööööööööööv. Behövde få ur mig lite till kände jag. Okeeeeeeeeeeeeej. Nu så.

Två dar kvar till julafton och jag har inte mycket kvar att fixa, känns riktigt skönt. Ska slå in julklapparna ikväll och sen är det bara kvar att göra lite mer julgodis om jag känner för det, gjorde ju tre sorter igår. Just ja, ska fixa pepparkakshuset och sätta kristyr på en del peppisar också. Men jag hinner, det är lugnt.

Idag har jag jobbat 10 - 16.30 och det känns lite i skallen kan man ju säga. Shit alltså, älskar ungarna och så men ibland blir de lite väl högljudda. Tur att jag mest bara har en gullig liten skitunge ;)

Aja, nu blir det paketinslagning och sånt där. Puss <3




Kommentarer
Skrivet av: i s a b e l l a m a l m b o r g

Tack för julkortet! :) <3

2008-12-23 Kl. 15:02:49
Blogg: http://szerafia.blogg.se/
Skrivet av: iia

Ingen förklaring till inledningen? :P

2008-12-23 Kl. 18:45:24
Blogg: http://julia.obypingst.se/
Skrivet av: Sanna

Nej, vi kan ta det när vi träffas :)

2008-12-23 Kl. 23:21:39

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0