Dan före dan

Jobb jobb jobb, men idag slutade jag faktiskt lite mer än en timme tidigare! Bara för att när min pojke hade gått hem så va det typ fem barn kvar och tre fröknar. Hihihi, julklapp typ :)

Gick till f&f, böt om och väntade på m&P som plockade upp mig eftersom vi skulle till Gun och Sten på julmiddag. Richard, Angelica, Alice, Ellen och Hjalmar va där också. Hihi Hjalmar är typ världens sötaste busfrö! Sprang runt och hittade på roligheter hela tiden. Men shit vad mätt jag är fortfarande alltså! Feta julbordet, glass med fruktcoctail och fika på det. Lalalala, hej tjockismage ;)

Nu ska jag slå in julklappar och förhoppningsvis fixa ihop pepparkakshuset också, annars tar jag det imorrn innan Kalle. Puss! <3




Kommentarer
Skrivet av: i s a b e l l a m a l m b o r g

God jul! :) <3

2008-12-24 Kl. 12:08:35
Blogg: http://szerafia.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0