Husägare

Haha, nej då. Men mamma är uppe och pluggar nu, Per pluggar också och brorsan blev skickad till pappa så jag har huset för mig själv. Ganska härligt faktiskt :)

Nu har jag avklarat alla morgonens sysslor, ska snart hoppa in i duschen och sen blir det till att göra en riktigt stor sats köttfärssås, smarrigt må jag säga! Morfar kommer och hämtar hunden plus kör mig till jobbet vid tolv. Sen blir det som vanligt jobb och idag måste jag fixa arbetsintyg att skicka till Östhammarshem så dom ser att jag har jobb. Och efter en stunds julkortsskrivande hos farmor och farfar kommer sedan min Amir och vi åker hem till mig på lite ehuuuum vahettere...haha skoja bara. Mys blir det i alla fall, oavsett vad vi hittar på.

Nej, puss på er! <3




Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0