Jahaja

Nu är det julpyntat på rummet, myyyyysigt! Jag älskar julen och allt som har med den att göra.

Idag har det inte hänt så mycket. Mysigt hos farmor och farfar, lugn dag på jobbet, julpyntning hemma. Imorrn blir det ganska lugnt också. F&F som vanligt, jobba, tandläkarn (dom hade bokat in tid med fel tandläkare i tisdags, ovanligt!) och sen till Amir. Håller redan på att längta ihjäl mig trots att jag träffade honom igår.

På fredag sen blir det stan för att (förhoppningsvis) inhandla de sista julklapparna. Har några personer som jag inte har kommit på till än, svårare till vissa liksom. Mys att träffa Jennylee igen, saknar.

Nej, nu måste jag packa. Hörs på friday, puss! <3




Kommentarer
Skrivet av: Jennylee

Mysigt på fredag ;)

Och såklart får vi göra det extra mysigt eftersom det är strax innan Jul också ^^

2008-12-17 Kl. 23:11:46
Blogg: http://jennyspenny.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0