Jajajajajaja

Jag gillar fortfarande inte rubriker.

Okej, det är såhär. Jag kanske flyttar till ett eget place den 15 januari. Det känns helt sjukt och jag är yr som bara den. Finns ju både för och nackdelar med en flytt liksom. En av alla fördelar är ju att jag kommer närmare jobbet, kan gå dit på två minuter. (Kom in på två kurser på universitetet i vår som jag sökt också, plus att jag kommer ha nybörjargruppen i dans i Tierp.) Fett stor nackdel är att jag kommer sakna ihjäl mig efter allt här hemma; djuren, mitt älskade rum, naturen - allt. Och som Amir sa; jag sparar ju sjukt mycket pengar om jag bor kvar hemma. Men samtidigt skulle mycket bli enklare om jag flyttar. Gaaaaah, jag blir galen av alla tankar och funderingar som stormar runt! Är så sjukt mycket att kolla upp också innan jag kan bestämma mig. Typ göra boendekalkyl å massa skit. Har väl de mesta sakerna som man behöver för att flytta. Du vet tallrikar, glas, fåtölj och sånt där. Men det är inte allt. Aja, på måndag ska jag ha bestämt mig.

Ska jag bli en sockerbit?




Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0