Julklappsshopping

Leeeeeedig dag idag, så himla skönt! Sov hos älsklingen och det blev sängen riktigt länge, vaknade vid ett typ. Klädde på mig och sådär sen blev det mera mys så jag fick kuta halva vägen till tåget. Kom dit och killen i dörren på tåget såg mig men stängde så jag kom inte på. Blev ganska suuuur kan jag säga. Gick tillbaka till Amir och tog nästa tåg. Hade tur och hann ändå köpa alla julklappar så nu är det klart, skönt. Gick runt med Jennylee och hennes kille Johan, käka sallad på Cupido hann vi med också innan jag var tvungen att åka. Gott är det och med trevligt sällskap blir det ännu bättre :)

Jahaja, lite spamys innan sängen kanske eller ska man ta det imorgon?


Inköpen till mig själv: halsband, mascara, ansiktsmask, bomullsrondeller, tuggummi och sötisreflexhästmedvärldensgulligasteleende. Julklapparna kan vi såklart inte lägga upp bild på :P




Kommentarer
Skrivet av: Jennylee

Synd bara att det blev lite smått stressigt =/

2008-12-20 Kl. 21:33:41
Blogg: http://jennyspenny.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0