Ladidadida

En liten trudilutt sådär bara för att min älskling är sjukt bra på att laga mat. Han fixade iordning en god kycklingmojs med purjo, currysås och massa starka kryddor igår. Jag fixade tortellini och nudlar till, bra fördelning på arbetet må jag säga.

Om jag skulle äta hans goda mat varje dag skulle jag bli fet, tur att han erbjuder motion också. Haha.

Sen blev det käk till Wallander som jag hade spelat in i söndags, älsk somnade i soffan och vaknade till lite nu och då för att fråga vad som hände. Och såklart eftersom han sov under filmen så höll han mig vaken med prat, brottning och kittlande till typ klockan halv tre. Gissa vem som var tvungen att gå upp innan sju för att fixa djuren innan vi skulle åka? Moi. Men skitsamma, jag älskar dig <3

Satt hos farmor och farfar och skrev julkorten innan jobbet så om några dagar kommer åtta sötnosar få post. Sen har jag tagit ledigt på fredag för att åka in och handla de sista julklapparna. Får JennySpenny med mig, iia kanske kommer in senare. Hoppas.




Kommentarer
Skrivet av: Anonym

Ja, ska bli jätte kul att åka in igen på fredag och mys handla ;)

Lite mer mys då kanske?

2008-12-16 Kl. 22:23:00

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0