Medlemspub på den lokala raggarklubben

Sååååå himla najs det var, shit alltså vad kul jag hade. Har inte garvat å twistat så mycket på länge!

Kom ju ner dit till strax efter fem för jag, Sandra, Seb, Linus, Andersson och Pontus skulle fixa iordning. Då va grindarna in dit låsta så vi fick typ stå å vänta på att nån skulle komma å låsa upp. Seb som hade sagt att dom skulle fixa mopar-gryta som vi kunde käka där hade ju inga ingredienser med till det, eftersom de inte hade lyckats smälla ett rådjur på vägen dit sa dom, så vi fick beställa dit pizza, haha.

Sen vart det till att stå i baren, där trodde Andersson att han skulle få stå själv hela kvällen, men den var det full rulle i hela tiden. Va typ åtta personer där inne som stod och trängdes ett tag - på typ en, två kvadratmeter liksom. Liiiite svårt å kränga bira då va.

Efter någon timme i baren fick vi ungdomar ledigt och herr Jarmo och Hägg tog över så vi kunde spela ölspelet. Fast jag och Sandra vägrade så Seb brottade ner oss i en fåtölj och började bära runt på mig där inne. Så ringer mamma mitt uppe i allt å jag bara skriker att Seb ska släppa ner mig, haha vilken cirkus!

Sen blev det dags att för musik och dans, Andersson hade ju lovat bugg på julbordet för nån vecka sen, men bugg blev det inte. Vilken liten fuling att luras så ;) Vi twistade istället, funkar ju det med. Så får vi väl ta buggen om en vecka på nästa pubkväll.

En stund efter midnatt skulle vi sova och då tänkte vi ju att det smartaste är att sova kvar på klubben eftersom det ändå va vi ungdomar som skulle städa efter idag, men vi fick inte sova där så då drog vi med hem till Olsson istället för att sova där. Haha vi blev 9 personer i Olssons lilla etta xD vi sov fem personer på en dubbelmadrass på golvet, mysigt värre! Låg och snackade sjukt länge så Olsson sa till oss att sova flera gånger, jag och Andersson skulle såklart va duktigast då å vara tysta också men Seb, Sandra å Linus babblade å sa massa knasigheter hela tiden så vi började asgarva istället. Shit alltså vilken kväll, haha. Längtar till nästa!

Så när vi hade vaknat går ett gäng raggare in på ICA för att handla frukost, inte att folk tittade eller. Full raggarmundering på liksom. Sen ner till klubben för att städa, svinkallt vare där nere men snyggt blev det.

Lägger upp bilder senare, va Jessica som fotade så väntar på alla hemska bilder från henne ;)




Kommentarer
Skrivet av: Jennylee

Längtar till att få se bilderna ;)

2008-12-28 Kl. 15:10:47

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0