Raggarklubbens julfest

Shiiiiit va bra det va, hade grymt kul kan jag ju säga! Fanns ju en del personer som man saknade där men dom som va där dög ju så det räckte och blev över. På ett bra sätt då.

Jag gick ju inte på den där julmiddagen som va innan, palla betala 200 spänn för en sån liksom, nej spara pengarna är det som gäller här nu va. Eftersläppet vid åtta däremot var gratis så strax efter nio var jag där, tog ett tag att fixa sig och så. Tjejer, ni vet. Jag hade ju inte ens tänkt gå men Sandra messade och tjatade på mig och så tänkte jag att jag bor ju faktiskt nära så jag kan ju gå dit och va hemma igen på 15 minuter om det va bajstråkigt där. Alltså jag kom hem halv fyra! Hade så sjukt kul med alla raggers på dansgolvet. Kan ju säga att det var evigheter sen jag va på en sån lyckad fest.

Jag och Sandra satt och snackade och drack lite sen började vi dansa och tvingade med oss Johanna upp på golvet, haha sötnos! Hon ville verkligen inte dansa (pinsamt juuue) så vi tog henne i varsin arm och hoppade runt så hon rörde sig automatiskt ;)

Sen kom Ronny och Ragge (Linus och Sebb) och började stöta på oss, shit alltså ner på knä och allt haha. Linus gav nästan helt upp och gav sig på Sandra när jag sa att jag har pojkvän. Sebb sa att man kan ju dansa med tjejen ändå och dansade och snackade med mig nästan hela kvällen. Trevligt för en gångs skull med killar som inte vänder sig om och springer iväg så fort dom kan när man säger att man har pojkvän.

Så har vi ju den trevliga Andersson (Änderssån), Johan var förnamnet men det finns ju två sådana så det blir Olsson och Andersson istället. Andersson och jag kom fram till att vi har lika hår typ, fast han har nog längre än mig. Shiiiit liksom! Folk får säga vad dom vill, jag tycker i alla fall det är snyggt med långt hår på killar också.

Vi gick ju samma väg hem eftersom hälften av "ungdomarna" (Olsson, Andersson, Jessica, Linus, nån mer?) skulle sova hos Olssons föräldrar och oj vad Andersson ångrade att han inte hade bjudit upp mig för att bugga. Stackarn tyckte att han inte va nå bra på att bugga. Jag sa att det spelar ju ingen roll om man kan eller inte, sen fick jag lova att komma på fler av East Coasters pubkvällar så att vi kan bugga sa han. "Aja, vi fick ju twista lite i alla fall." *Smile*

Helt himla underbart kul kväll hade jag! Längtar till nästa pubkväll. Haha nu hade raggarna vaknat, åkte förbi och tutade.




Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0