Senaste nytt!

Jag har idag köpt mig en alldeles egen laptop med mobilt bredband - jag härskar nu helt själv över mitt dataliv ohyeah! Det känns bra måste jag säga, men kommer ta ett tag innan jag har vant mig med tangentbordet och musen, haha :P knapparna är lite större än på vanliga datorn och musen är ju liksom inte av denna värld. Men det här ska nog gå bra, tids nog. Sen måste jag ju tillägga att mobilt bredband inte är världens höjdare ute i skogen där jag bor - än så länge - men som sagt flyttar jag ju snart och måste då ha en egen dator medinternet och hela skiten. Och det mobila ska funka bättre inne i samhället, haha ;)

På mellandagsrean kan man fynda sörru. Typ 6000 spänn blev det + lite försäkringar till både datan och bredbandet, så jag kan spilla kaffe över allt och få nya grejer. Bra det, för ibland är jag gaaaanska så klantig. Köpte fyra lite större och sex lite mindre förvaringsburkar också samt en degskrapa så jag kan baka ordentligt och frysa in mat sen när jag har flyttat. Good shit.

Nu sitter jag och väntar på att msn ska bli färdiginstallerat någon gång, går sjukt segt kan jag säga. Startade för typ en timme sen, två kanske och nu är den uppe på hela 58%! Hör och häpna liksom. Men surfet i övrigt verkar i alla fall gå bra. Tur det.




Kommentarer
Skrivet av: Jennylee

Fan vad skönt med egen dator :)

2008-12-27 Kl. 09:32:04
Blogg: http://jennyspenny.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0