Skäms, smisk och sådär

Dålig uppdatering av bloggen, inte bra gjort. Jag borde få smisk, eh haha. Det har väl i och för sig inte direkt hänt något spännande. Inte vad jag kommer på nu. Dagarna flyter på och som vanligt går dom för fort. Om mindre än tre veckor är det jul och jag har ingen aning om vad nån ska få i julklapp. Panik sådär kan man ju säga. Aja, får fundera som en galning för imorrn ska jag in till stan och julhandla med iia och Jenny.

Kan ju bara nämna också att min farmor och farfar måste vara världens gulligste! Och så kära dom är, efter så många år tillsammans. Hihi, pussas, busar och småbråkar med varandra. Farfar kom in utifrån idag och stoppade händerna på ryggen innanför farmors tröja och hon bara tjöt av skratt. Så himla gulligt!

Nu ska jag ut med Hicko och mata hästarna med lite hö. Hare bäst, puss.


R.I.P. Kevin <3




Kommentarer
Skrivet av: Jennylee

Så gulligt att se hur länge kärleken kan bestå :)

2008-12-05 Kl. 20:24:48
Blogg: http://jennyspenny.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0