Söndag. Eller vänta här nu?

Shit alltså jag var så himla trött igår och sådär lagom bakis med, härligt liksom. Kom hem typ vid femtiden efter städningen och det plus att jag fick vänta på att bli hämtad med eftersom ingen va hemma. Gick och la mig vid sex å sov en timme, klev upp och kastade mig i duschen. Käkade och åkte till älsklingen, höll på att somna både på bussen och tåget. Stel i kroppen å sådär med efter natten med gänget. Tack och lov är det inte varje natt man delar säng med tre raggare och en brud.

Älsk lyckades ändå hålla mig vaken till typ halv fem, femtiden. Vi kollade på nån film typ tror den hette Black Sheep, ganska så äcklig. Så hade vi tänkt  gå till tåget vid ett, tvåtiden idag eftersom han skulle till sin faster, men vi låg och sov till halv fyra. Mysigt :)

Nu är jag nog sjuk tror jag, känner mig ganska vissen. Men lalala det tänker vi inte på så mycket för det är nyårsafton snart och då vill jag va pigg och fräsch. Haha. Nu blir det film i sängen och imorrn skriver jag papper för lägenheten, hihi!




Kommentarer
Skrivet av: Anonym

Oj, ända till kl. 5? :o

2008-12-29 Kl. 22:03:26

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0