Tröttisdag

Tröttis-dag eller trött-tisdag, välj själv men så är det i alla fall. Idag är jag sjukt trött och skulle egentligen bara vilja hoppa i säng och sova bredvid min älskling. Aja, va ju där i natt iaf, så får väl hålla ut i några dagar nu igen då. Jaha, vad ska jag skriva nu då? Hmm lalala, det är december och snön regnar bort - här kan vi snacka om julstämning alltså! Dansavslutning hade vi igår också, jag hade hand om musiken och danslistan. Shit alltså nu blir det ingen dans förrän i slutet av januari igen och då är det jag som håller i nybörjarkursen. Lär ju nästan börja sätta ihop nåt program med danser och musik till det redan nu kanske.

Ah, vad jag svamlar men som sagt är jag trött. Köpte en fet tonfiskmacka på hembageriet idag å åt efter jobbet. Intressant va? xP

Åkte ju iaf till Amir efter dansen igår, vi hade mys och kollade på Shan the Man och sen Hulken. Då ägnade jag mest tiden åt att vara jobbig flickvän och typ nypas å sånt, haha. Fick massage och sådär, mysigt värre! Sen hade sötot köpt ett rör pringles som han tänk vi skulle käka till filmen men han glömde bort det. Så sa han att han inte va sugen å gick å stoppade ner den i min kasse. Hihi, muuuuums!

Annars har det väl egentligen inte hänt så mycket.




Kommentarer
Skrivet av: iia

Den med kyckling e goooare ^^ ;)

2008-12-02 Kl. 21:20:16
Blogg: http://julia.obypingst.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0