Underbara, älskade julafton

Mysigt, mysigt, mysigt - jag älskar julafton! Underbara dag, förmodligen den bästa på året. Man vaknar tidigt, även utan väckarklocka. Kliver upp och möts av ett paket i julstrumpan. Förbereder det sista och kanske slår in en del kvarvarande julklappar. Kalle och stort fikabord med familjen klockan tre - en tradition som nog blir svår att rubba på. Mys, mys och åter mys. Mängder av julmat och klapparna tog vi inte förrän klockan tio. Sparade en del till ikväll eftersom brorsan kommer hem då och jag vill öppna lite tillsammans med honom. Fick sjukt mycket bra grejer kan jag säga, blev överlycklig! Nu ska jag hoppa i duschen och sedan bär det av till morfar och Inga på mer julmat. Hanna, Samuel och lilla sötan är där också. Har inte träffat dom på evigheter typ! Puss <3






Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0