Så har även jag...

...skaffat mig en blogg. Jag har haft tankarna på att göra det sedan studenten men det har liksom inte blivit av, förrän nu då. Därför tänkte jag börja med att kortfattat summera hur jag har haft det sedan skolan slutade och jag kastades ut i vuxenlivet.

Eller nja...det där vuxenlivet blev det inte direkt så mycket med. Det ställe som jag skulle ha jobbat på brann ner några dagar innan studenten så där kunde jag inte vara. Jag sökte istället ett sommarvikariat på en bank, men fick inget napp. Sedan tack vare Lena fick jag jobb som behovsanställd på Gammel Tammen.

Annars har det inte hänt så mycket än. Jag har mest tagit dagen som den kommit - ridit, rensat ogräs, varit ute på lite saker med kompisar, spenderat tid med pojken, tävlat, rensat ur hela garderoben och INTE badat. Det är hemskt men sant. Jag vet inte varför, det har helt enkelt inte blivit av än. Är vädret bra imorgon tänkte jag ta mig i kragen och göra det.



Kommentarer
Skrivet av: Jennylee

Fint =)

2008-07-20 Kl. 23:51:12
Blogg: http://jennyspenny.blogg.se/
Skrivet av: Jennifer

Fan va kul att du skaffat blogg. Älskar att sitta och läsa folk bloggar =D



Hoppas att allt är bra med dig..Kram

2008-07-21 Kl. 15:42:51
Blogg: http://jlaursen.blogg.se/
Skrivet av: Johanna

Kul att du skaffat blogg! vi får väl läsa varandras nu då. ska hålla ögonen öppna här =)

2008-07-23 Kl. 21:16:12
Blogg: http://gutterflower.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0