10 av 34 i KM! :)

Haha, jag och Emma har tydligen varit så pass duktiga i år att vi kom på plats 10 av 34 bland seniorerna! Det trodde jag verkligen inte men det klart, vi har ju jobbat och tränat en massa. Skönt att bevisa för alla att "den där dumma hästen som det inte går lära något" faktiskt är underbar och fungerar hur bra som helst. Men det klart, är ju jag som har tränat henne. Haha. Puss på världens bästa nu levande häst, Mumm E. <3



Bild från kür tävlingen i somras då vi kom trea.




Kommentarer
Skrivet av: bel

AAAAAA! YOU KNOW! <3

2008-11-23 Kl. 00:11:02
Blogg: http://szerafia.blogg.se/
Skrivet av: Jessica

Du får ta o se till att hoppa upp på häst ryggen snart så jag får fota när du rider :) Skulle tycka att det vore roligt :)

2009-02-23 Kl. 20:56:00

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0