Drogad?

Det blev krogen med Linda i fredags. Vi hade sjukt roligt och som vanligt drack jag inte så mycket. En cider på bussen, sedan en drink och en shot på krogen. Som sagt inte mycket. Jag blev sugen på vatten så gick och bad om ett glas i baren, sen gick jag och Linda tillbaka till dansgolvet och skakade rumpa. Glaset hade jag med mig, höll i när jag dansade. Det var extremt mycket folk där eftersom det precis har varit löning så först jag inte på de två killar som dansade bakom Linda och mig. Killen bakom mig blev lite väl närgången tyckte jag så försökte putta bort honom men lyckades inte.

Jag blev yr och kände att jag måste gå ut och det fort. Försökte putta undan killen som stod bakom mig men han vägrade flytta på sig. Fick bort honom ändå sen och skyndade mig ut. Shit vad det snurrade. Linda kom efter och frågade hur det va. Jag minns att jag messade Amir och frågade om han kunde kolla när bussen hem gick men fick inget svar då så jag sa till Linda att jag måste åka hem nu för det snurrar helt sjukt mycket. Vi gick till stationen och jag hade ingen aning om vad klockan var men det stod en taxi där bussen skulle stå. Fick höra att det kostade 700 spänn hem men tänkte skit samma för jag måste hem och det nu!

Grät som en galning i taxin och han som körde frågade om jag behövde spy för han trodde att jag va full, vilket jag ju inte var. Mådde inte ens ett dugg illa som jag gör när jag är full utan det bara snurrade och jag fattade ingenting kändes det som. Tog med fingrarna på mina läppar och märkte att jag inte kände dom heller. Shit jag var verkligen skiträdd! Ringde till Amir och bara grät och sa att jag tror jag blev drogad på krogen. Han sa att jag borde åka till akuten men jag svarade att vi redan satt i en taxi och nästan var hemma, att jag bara ville sova. Stackarn blev jätteorolig :(

Usch, fy sjutton! Jag vågar aldrig mer dricka i glas nån annan stans än vid ett bord nu, blir bara flaska med tummen i hålet. Det kan jag lova.




Kommentarer
Skrivet av: Jennylee

Men shit! :S Hur kan någon lyckas hälla nåt i glaset sådär? Ställde du det ifrån dig?

2008-11-30 Kl. 18:08:57
Blogg: http://jennyspenny.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0