Ensamstående eller något

Eller alltså, det är jag ju inte. Händerna bara skrev lite som de ville och så bildades just de orden och blev till en rubrik. Men det känns lite så just nu. Mamma och Per åkte iväg för en timme sedan, mamma ska upp till sin skola i Dalarna och Per åker till sin i Stockholm. Dennis är hos pappa (just ja farsdag idag, får messa till honom) till på fredag och Amir jobbar och sliter. Hunden fick åka till morfar eftersom min moped fortfarande inte har blivit fixad och jag därför blir tvungen att ta bussen till jobbet imorgon och därmed blir borta hemifrån under cirka 10 timmar. Så, jag är lämnad hemma endast tillsammans med de andra sju djuren och en kopp kaffe tills tisdag kväll. Vad roligt det lät, hmm.

Nu ska jag i alla fall ut och rida med Lena och sedan tänkte jag storstäda i köket med allt vad det innebär. Ska diska, röja på bordet och bänken, rensa i kylskåpet, göra rent spisen och sånt där. Funderar på att stryka all tvätt som ligger i en enda stor hög på soffan också. Nej, nu måste jag byta om till stallkläder och röra på mig. Vi hörs! <3




Kommentarer
Skrivet av: jennylee

STÄDTANT! xD

2008-11-09 Kl. 11:41:27
Blogg: http://jennyspenny.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0