Händelselös dag

Men det är ju söndag.

Vaknade vid elva. Eller gick upp då i alla fall, låg och mös under duntäcket ett tag först. Käkade frukost till ett avsnitt Andra Avenyn, ligger några avsnitt efter nu bara för att Tv:n jämt är upptagen när det sänds. Efter det var det såklart jag som skulle diska en jättedisk så det roade jag mig med i någon timme. Sedan var det dags att ta tag i danslistan till morgondagens avslutning (wää, vill inte ha jullov från dansen). Gjorde iordning ett stort glas Chai latte med extra kanel och ingefära, tog fram en stor påse lösviktsgodis och satte igång. Tände ljus och sådär på rummet också, för att jag älskar det.

Hann få ihop typ en tredjedel av listan innan det var dags för middag som idag bestod av rostbiff och potatissallad blandat med wokgrönsaker - sjukt gott var det! Avslutade tävlingen på Myshörnan nyss också och nu sitter jag och funderar på vad som ska bli vinsten i nästa tävling som jag drar igång redan ikväll. Man kanske ska hitta på nån ny tävlingsform också? Hmm...

Aja, måste få klart danslistan och bokföra ikväll också så det är väl bäst att sätta igång då. Puss <3




Kommentarer
Skrivet av: Jennylee

Hatar söndagar! Man måste ju nästan äta gott och ta det lugnt en sådan här dag, det gjorde jag med då jag kom hem ;)



Ja, det skulle vara kul om du gjorde det (:

2008-11-23 Kl. 17:45:37
Blogg: http://jennyspenny.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0