Hihi :)

Blev ju strömlösa typ tre gånger igår. Sista gången strömmen gick var typ vid nio på kvällen och imorse när jag vaknade var den fortfarande borta. Kom tillbaka vid tiotiden och vid elva åkte jag till bruket med Lena T-O, blev avsläppt hos farmor och farfar så jag kunde duscha och käka lunch innan jobbet. Sjukt härligt kan jag ju säga att det var att duscha eftersom jag inte hade gjort det sen i fredags och riktigt gott var det med varm gröt!

Dansen blev i alla fall inställd igår och blir på måndag istället, good liksom att man inte missade den. Så då blir det jag som tar den då så måste leta upp musiken till alla danser nu i veckan eller helgen typ. Får se när jag hinner för imorgon åker jag till Amir på kvällen, om det inte är typ snöstorm och tåget är inställt och sådär. Sen på fredag blir det ju krogen med min sötnos kusin Linda som fyllde 18 igår, ska bli sjukt kul att gå ut med henne! Hmm, vad ska man hitta på i present då...? Sen ska det ju va julmarknad i stan i helgen som skulle vara skitmysigt att gå på. Aja, får se hur mycket jag hinner med.

Och så måste jag ju bara säga att jag tycker det är sjukt kul att Myshörnan idag har kommit upp i 55 besökare (38 igår och brukar ligga på 8-15 stycken). Tycker det var lite kul sådär. Hihi :)




Kommentarer
Skrivet av: Jennylee

Oj! Det var inte dåligt det ;)

Om inte jag har något för mig i helgen och inte du heller så kanske vi kan dra in till stan på julmarknaden? Skulle vara myspys

2008-11-26 Kl. 10:52:29
Blogg: http://jennyspenny.blogg.se/
Skrivet av: isabella

HAHAHA STRÖÖÖÖÖÖÖÖÖMÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖSAAAAAAAA!

Vi har ström & ingen snö! DERURURURU

2008-11-27 Kl. 20:01:10
Blogg: http://szerafia.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0