Hos pappa

Nu sitter jag vid laptopen hos pappa igen, sjukt krångligt med tangenterna, kommer åt musplattan hela tiden. Haha bra jag är! Jag ska nog ha usb-mus på min sen lalala. För om jag inte får en i julklapp så kommer jag köpa en för jag måste verkligen ha nu känner jag. Är gaaaanska så jobbigt att dela med hela familjen. Och får jag ingen så har jag nog faktiskt råd att köpa en direkt i mellandagsrean för jag fick en chock idag när jag öppnade mitt lönespec. Över 8300 i lön ba, jag dog! Av lycka då alltså för jag trodde allvarligt inte jag skulle få mer än fem. Trodde liksom inte jag skulle ha råd att göra slingorna nu på torsdag men det har jag, wiie! Fast alltså jag gillar min hårfärg och sådär och tycker det har blivit lite ljusare nu sen jag böt schampo. Men det är ju kul att fräscha upp det lite nu i vintermörkret.

Aja, börjar jobba om en och en halv timme. Sen ikväll kommer kusin Linda och sen drar vi ut på krogen för lite partie partie. Ska bli najs ;) Kommer bilder imorgon, om jag kommer ihåg kameran vill säga. A just ja! Ska ju förmodligen in till stan på julmarknaden imorgon och blir nog lite körigt att skriva ikväll så vi hörs imorrn kväll, pussa <3




Kommentarer
Skrivet av: Jennylee

Najs najs ;)

Fan vad mycket du fick i lön :o avis

Men jäkligt härligt nu i juletid å allt ^^

2008-11-28 Kl. 16:59:07
Blogg: http://jennyspenny.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0