Jag är trött på rubriker

Lägenheten var snygg, skulle absolut kunna bo där! Nyrenoverat badrum som var ganska stort, helt okej kök, klädkammare och ett stort rum med fönster och balkongdörr längs hela ena väggen. Balkong och utsikt över dagis. 46 kvm ljus och luftig lägenhet. Ojoj här skulle jag verkligen kunna bo. Bara den lilla detaljen att hyran går på nästan 3400 i månaden så jag har ju inte råd. Någon som vill flytta ihop med mig? ;)

Åkte till min älskade pojkvän igår och mös. Vi hade riktigt kul när vi hjälptes åt med två av hans skolarbeten, kollade på film och sånt där. Sen somnade vi såklart inte förrän vid fem på morgonen och vi var tvugna att gå upp vid åtta eftersom Amir skulle iväg på tre körlektioner innan jobbet. Stackaren, jag hade ju liksom bara tre timmars jobb att ta mig igenom.




Kommentarer
Skrivet av: Jennylee

Det var riktigt trevligt att vi åkte hem med samma tåg i morse :) <3

2008-11-07 Kl. 20:00:27
Blogg: http://jennyspenny.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0