Lalala

Idag gillar jag inte rubriker. Som vanligt ungefär, men idag orkar jag verkligen inte komma på någon. Har varit en ganska vanlig dag både hos farmor och farfar samt på jobbet. Hade turen att mamma slutade ungefär samtidigt som mig så fick åka hem med henne och sparde en resa på busskortet. Wiie, man får vara glad för det lilla!

Har suttit på eftermiddagen och kvällen en stund och virkat en massa på sjalen så nu har jag gjort typ en tredjedel. Den kommer bli sjukt stor, myyysig. Hade som vanligt en himla massa tända ljus på rummet för att få upp värmen och myskänslan. Vidrigt kallt på mitt rum, skulle behöva en viss karl där som kan värma upp mig. Nu har vi dock fått fix på elementet så jag ska väl klara mig ändå. Haha typ.

Imorgon blir det nog inget bloggat. Åker tidigt på morgonen, jobbar, åker till pappa och duschar, cafét och sen bär det av till min Amir för en massa mys. Stan förmodligen på lördag, hörs nog på kvällen sen! Puss <3




Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0