Måndag

Har precis suttit och kollat på 2 ½ män och nu satte jag mig här och tänkte blogga lite, då känner jag - shit vad trött jag är! Det har ju hänt en del idag och jag lyckades faktiskt vara riktigt produktiv hos farmor och farfar också. Tänkte sammanfatta dagen lite kort i punktform (haha, vad skola det lät).

*Vaknade halv åtta, eldade, släppte ut hästarna och matade alla djuren
*Klädde på mig, fixade mig, packade väskan och åkte till bruket med Lena
*Gick till farmor och farfar, käkade frukost, ringde en del samtal och läste lite
*Tackade ja till att ha kursen för fortsättningsnybörjarna i vår
*Jobbade på fritids, as usual
*Åkte hem, lagade grinden i hagen som Korre sprang sönder igår kväll
*Diskade, gick med hunden, mockade, matade smådjuren, matade mig själv

Sen blev det som sagt TV:n och nu ska jag sitta här en liten stund till sen blir det till att elda, diska lite mer, mata och ta in hästarna och efter det blir det sängen och förhoppningsvis ett mysigt telefonsamtal med älsklingen. Hörs imorgon!




Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0