På stan med JennySpenny

Jag och min älskling somnade efter fem men tog oss upp vid tolvtiden för att klä på oss och promenera till tåget. Konstigt nog vaknar jag ändå tidigt (typ åtta, niotiden) när vi har somnat så sent, vaknar och njuter av hans armar runt min kropp, hans andetag i nacken eller ljudet av hans hjärta som slår. Känslan av att vara älskad och att älska är otrolig! <3

Åkte in till stan där Amir gick till jobbet och jag mötte upp JennySpenny för lite shopping och en bit mat. Hennes syrra Jasse och hennes kompis var med oss en del också, najs najs. Gick runt och handlade lite, som vanligt gick det inte att gå in på New Yorker utan att köpa något. Vandrade runt hand i hand och letade efter ett ställe att käka på. Bestämde oss för toast med kalkon och fårost (eller va det getost?) och underbar chai latte till det på Coffehouse by George. Delade också på säsongens första lussekatt med Jennylee. Är egentligen emot att tjyvstarta med julen men den var så god och så var det ju inte en hel själv ;) haha. Tack för en mysdag vännen, älskar att umgås med dig! <3

Slänger in bilder på dagens inköp (förutom lite framtida vinster till Myshörnan som jag också införskaffade).


Vackra glitterstjärnor att sätta upp i fönstret till jul,
ansiktsscrub & ansiktsvatten.


Lite nya underkläder från New Yorker.
Shit alltså, har nästan bara underkläder därifrån nu!




Kommentarer
Skrivet av: bel

Aaaaaaaaah, göra som sannaaaaaaa! (A)

2008-11-22 Kl. 23:57:53
Blogg: http://szerafia.blogg.se/
Skrivet av: Jennylee

Vi hade en sjukt rolig dag igår och älskar att vara med dig med <3

;)

2008-11-23 Kl. 13:34:36
Blogg: http://jennyspenny.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0