Pendlare

Har börjat använda mig av pendel nu, lite läskigt men mest spännande och intressant. Häftigt liksom att den kan svara ja och nej genom att röra sig i cirklar eller gunga fram och tillbaka. Har ingen riktig pendel men har hört att det ska funka med nästan vad som helst. Vet inte om det stämmer men verkar vara så i alla fall, haha. Funkade med allt jag provade men bäst gick det nog med en av brorsans nycklar. Ibland luras den dock eller nåt i den stilen då den svarar först ja på en viss fråga och när jag senare frågar exakt samma fråga svarar den nej. Vi kanske måste lära känna varandra lite mer först? Enligt pendeln idag kommer jag att få fyra barn och inte jobba kvar på fritids i sommar, har tydligen ett annat jobb då. Hmm...

Någon som kan mer om att använda sig av pendeln och har lust att berätta lite för mig? :)

Kommentarer
Skrivet av: Jennylee

Jag har en egen pendel som jag har använt mig en del av =) Fast dock var det ett tag sedan nu. Jo, du ska ju få din energi i pendeln och du glömde väl inte att rengöra den innan? Jag brukar hänga den i fönstret så att solljuset renar igenom den och glöm inte att be om skydd medans du pendlar från den universiella kärlekskraften, man vet aldrig vad som kan komma med från andra dimensioner när man öppnar sig

2008-11-30 Kl. 18:11:33
Blogg: http://jennyspenny.blogg.se/
Skrivet av: iia

Seriöst? Tror du på det där?

2008-11-30 Kl. 22:11:42
Blogg: http://julia.obypingst.se/
Skrivet av: Towa

Ja tyvärr råkar man stöta på dom där människorna också :(

2008-12-01 Kl. 16:28:29
Blogg: http://www.towalindberg.se

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0