Så sent redan?

Det blir helt fel i huvudet när det är mörkt ute. Mörkret lägger sig och man tror att klockan är mycket men kommer sedan på att den inte är det. Timmarna kan då bara rinna bort och klockan blir extremt mycket utan att man märker någonting alls.

Jaja, idag har jag ju fått lite gjort ändå. Varit ute och ridit en sväng (till och med galopperat lite ju, heja Emma!), diskat en massa, damsugit och städat kylskåpet. Haha jag kastade massor av saker som såg konstiga ut och luktade mystiskt, hoppas inte mamma hoppar på mig sen när hon kommer hem.

Tänkte elda nyss men tydligen så var det väldigt varmt i både tankarna och pannan fortfarande så nu vet jag inte hur jag ska göra, om jag ska vänta någon timme till och hoppas på att det går elda då eller om jag ska tro på att det går göra det imorgon utan att huset hinner bli helt utkylt. Mystiska panna.

Nu ska jag i alla fall gå ut i blåsten och mata alla djuren samt flytta hem hästana och sedan tänker jag hoppa i duschen och ha en liten spakväll igen. Jag älskar att mysa! Och apropå att mysa så har jag och min älskade Amir varit tillsammans i 9 månader idag :) <3




Kommentarer
Skrivet av: Jennylee

Grattis till er :)

2008-11-09 Kl. 22:33:27
Blogg: http://jennyspenny.blogg.se/
Skrivet av: iia

damsugit - vilken dam har du sugit av? xD

2008-11-18 Kl. 18:39:53
Blogg: http://julia.obypingst.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0