Sämsttorsdag

Idag har inte varit min dag kan jag ju lugnt säga. Okej, började ju med mysmorgon hemma hos älsklingen och visst, tåget gick som det skulle. Men bussen var över 20 minuter sen så jag fick 20 minuter på mig att gå till farmor, äta lunch, byta kläder, tvätta håret och ta mig till jobbet. Men shit alltså jag hann ändå tack och lov, farfar skjutsade mig till jobbet så kom fem minuter innan jag började! Tack sötfarfar <3

Jobbet gick bra, en del bråkiga ungar men det finns inget som inte går att lösa genom att slå barnen. Okej, jag skojade - slår inte barnen, jag lovar! Prata med dom får man göra, lalala. Aja, på jobbet fick jag höra att vi hade blivit strömlösa hemma IGEN och jag blev på ganska dåligt humör för jag var sjukt sugen på att skriva massor på Myshörnan. Sen när jag kom hem visade det sig att strömmen hade kommit tillbaka men jag är fortfarande på dåligt humör så nu vet jag inte vad jag tänkte skriva där.

Aja kan ju i alla fall visa mitt nya långa linne jag hade beställt hem, kom idag. Är nöjd måste jag säga, blir snyggt till mina stuprörs eller leggings. Kanske på krogen med sötkusin Linda imorrn? Vi hörs, puss <3


Grålilarandigtochvarvisstliteglitteridetlilaockså


Linda & me




Kommentarer
Skrivet av: isabella

DU KAN SMÄLTA!

Snyggt linne :)

2008-11-27 Kl. 20:29:03
Blogg: http://szerafia.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

Fan vilket snyggt linne ;)

Lite juligt sådär med glitter ju, mys ^^

2008-11-27 Kl. 21:38:54

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0