Sjukligt trött

Usch, just nu kan jag inte ens tänka. Så trött är jag. Shit. Ska försöka skriva lite nu innan maten i alla fall, sedan vette sjutton om jag inte går och lägger mig faktiskt.

Igår var jag i alla fall hos farmor och farfar innan jobbet. Ringde lite samtal och satt och läste en himla massa körkortsteori. Ska lära mig hela boken utantill, haha! Jobbet flöt på ganska bra och efter det for jag hem till pappa i väntan på att ta niobussen till min älskling. Passade på att fira farsdag i efterskott också, han fick en söt liten citatbok som han blev jätteglad över. Så ringde Julia när jag satt och tråkade och väntade på att mamma skulle komma med mina kläder och sånt, hon frågade om inte jag hade lust att komma ner och ta en fika med henne på cafét. Det hade jag verkligen så det bar av dit en timme innan bussen.

Hos Amir sen så tog vi det mest lugnt, kollade på film, brottades lite och konstaterade att imorgon är det exakt ett år sedan vi träffades för första gången. Tiden har verkligen gått fort! :) <3 Vi somnade väl vid femtiden och sov till halv 12, nästan när det var dags att gå till buss och tåg.

Jag åkte till farmor och farfar för att vänta på att pappa skulle komma hem så att jag kunde hämta mina saker och köra hem med Per. Han sa nu att varje gång när Per ska hämta mig eller vi ska någon stans så är det jag som kör - skitbra, äntligen blir det köra av! Inte köra av som i köra av vägen då alltså, men aja ni fattar. Jag är trött, det där kanske inte ens var kul.

Känns verkligen surt att vara så här trött för skulle egentligen ha gått på 20-årsfest ikväll och träffat Matilda som jag inte har träffat på hur länge som helst. Gaaah, blir så himla sur. Hoppas vi kan träffas nästa helg istället och hitta på något.

Nu orkar jag verkligen inte skriva något mer, vi hörs imorgon när jag förhoppningsvis är piggare. Puss!




Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0