Snö

Försov mig i morse, skulle åka med mamma till bruket i alla fall så det gjorde inte så mycket. Plockade med mig frukost till farmor och farfar typ. Satt där och käkade å höll på med det där armbandet jag skrev om igår. Sen började det snöa och när jag gick till jobbet i snöstormen typ så funderade jag på om jag gillar snö eller inte. Jag kom fram till att jag nog tycker om det mer än vad jag trodde på något sätt. Egentligen vill jag inte ha snö innan advent men idag kändes det mysigt med de stora vita flingorna som virvlade ner. Men jag känner mig också yr i huvudet och allmänt förvirrad och illamående så jag kanske inte tycker om snön på riktigt.

Imorgon har jag tagit ledigt från jobbet för jag ska till sjukan och göra en dokumentärfilm om mitt urinrör typ, spännande va? HAHA INTEEEEEEEE! Kul att få en kamera uppkörd där liksom, inte precis något man gör varje dag. Jag kommer dö.




Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0