Tre minuters dokumentärfilm

Så himla lång tid tog det inte att få kameran uppkörd så dom kunde kolla runt ifall jag hade typ blåscancer eller nåt. Det värsta va nog typ bedövningen och sen att känna sig sjukt pissnödig medan kameran va inne, haha. Jag dog lite och det kändes sjukt att se på storbildstv typ hur man ser ut inuti. Okej det här spårar nog ur snart, lalala. Jag hade i alla fall varken cancer eller nåt annat farligt men nu kommer jag få medicin utskrivet som jag själv kan ta direkt när jag känner att jag håller på att få urinvägsinfektion. Så himla bra! Skönt att slippa åka till vårdcentralen hela tiden och slå läkarna i huvudet och förklara för dom att dom inte behöver ta blodprov också för att jag redan vet vad som är fel. Har liksom haft det här problemet sen jag var fyra så trooooooor nog att jag vet hur det känns eller?

Åkte runt till lite olika affärer med mamma innan sjukan så det blev en del handlat, bilder kommer om en stund för dom som är intresserade. Haha ;)




Kommentarer
Skrivet av: Jennylee

Jag vill också se hur jag ser ut inuti. Skulle vara kul.

2008-11-20 Kl. 12:20:15
Blogg: http://jennyspenny.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

Hoppas du får en trevlig dag! :)

2008-11-20 Kl. 12:22:48
Blogg: http://emmiealina.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0