Usch för nålar

Idag har jag varit ner på vårdcentralen och tagit blodprov inför onsdag när jag ska till Akkis och göra lite roligheter (hör min rikliga ironi!). Tänk att man ska behöva betala för att bli stucken i armen och bli bestulen på blod, jag svimmar nästan. Har extremt svårt för det där med att ta blodprov. Aja, nu är det i alla fall gjort och förhoppningsvis dröjer det ett bra tag innan nästa gång.

Efter det följde jag med mamma till Östhammar och bilbesiktning följt av lite shopping på Life. Köpte några paket med sesamkakor samt två olika förpackningar med Chai te. Har precis fixat iordning ett stort glas med den härliga drycken, den smakar underbart, tycker nog nästan att den smakar bättre än Chai latten på Coffeehouse by George, om man får säga så ;)

Sedan har jag ju jobbat som vanligt och efter det var jag hem till farmor och farfar en sväng innan jag tog bussen hem. Strax ska jag kolla på Medium och äta tårta som vi köpte för att fira att bilen gick igenom besikningen (haha, inte enbart då, den var väldigt billig). Men det är tio minuter kvar så ska lägga in lite bilder i datorn och påbörja ett inlägg till Myshörnan.

Just ja, imorgon äker jag till Amir på kvällen så vet inte om jag hinner skriva något då. Kommer åka skolbussen tidigt på morgonen och efter jobbet bär det nog av till farmor och farfar eftersom jag inte hinner hem innan mamma åker till bruket för att hämta Per. Farfar har sånt där modem så det tar ett år (allvarligt!) innan man får upp startsidan på Internet, haha. Puss på er!




Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0