Utpressning

Men shit! Vi kom nyss på att man kanske ska äta mat idag också (haha) och mamma föreslog köpepizza för ovanlighetens skull. Hemskt sällan som vi köper hem det och det va länge sen jag och Amir åt det också så nu när mamma sa pizza blev jag faktiskt sjukt sugen på det. Då hånler Per och säger att han inte tänker köra till bruket, mamma säger: men jag kan åka med som sällskap då? Per hånler igen och säger: Sanna kör, annars blir det ingen pizza. Snacka om utpressning alltså, jag vill ha pizza så nu kör vi!

(Förövrigt så är Per bäst på att få mig ut på vägarna igen, även när det har blivit dödligt långa pauser i körningen. Tack.)




Kommentarer
Skrivet av: Jennylee

Ååh, pizza, vad mumsigt =)

2008-11-08 Kl. 22:06:05
Blogg: http://jennyspenny.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0