Vadå, är klockan åtta redan?

Allvarligt, vart sjutton tog den här dagen vägen? Jag har inte fått något vettigt gjort förutom att diska undan nästan all disk som tornade upp sig i köket. Har haft dataproblem, Internet har inte fungerat men nu verkar det gå bra igen. Alltså kan jag ju inte ha slösat bort så mycket av tiden vid datorn eller? Hmm nja, tydligen kan man göra en del saker på datorn även utan Internet. Tog en trevlig stund för fika och kortspelande med mamma och Per också, vi lyckades komma på hur man spelar Kings in the corners. Var riktigt länge sen vi spelade det sist så det var nice att vi kom på det nu.

Förmodligen är det väl ingenting på TV ikväll så jag tänkte kolla på någon av alla de filmer som jag har laddat ner. Har väl en sådär 15-20 stycken nu som jag inte har sett än. Imorgon när jag är ensam hemma ska jag ha min efterlängtade spakväll. Det ska bli så himla underbart att bara mysa och rå om mig själv igen. Jag behöver ha en sån kväll minst en gång i månaden, gärna fler känner jag nu sedan jag har börjat jobba på fritids. Jag älskar mitt jobb, men visst blir man helt slut i kroppen och öronen av att bära barn hit och dit samt att lyssna på vissas evinnerliga skrikande. Jag skulle inte bli speciellt förvånad om jag fick tinnitus eller nåt.




Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0