Äntligen fredagkväll!

Och jag ska bara ta det lugnt och mysa framför TV:n med familjen. Var länge sedan vi var hela familjen samlad så det blir trevligt, ska försöka hitta en film som alla vill se. Så himla skönt med helg nu, veckan har varit tuff så det blir en lugn helg. Imorgon ska jag rensa ut lite mer skit från rummet och åka till mormor för att äta den årliga pumpasoppan och pumpapaj till efterrätt. Efter det bär det av hem till min älskling för mys, underbart!

Har nyss skickat in ansökan till tre väldigt olika universitetskurser i vår, jag vet att det är lite sent men hoppas att jag kommer in på någon av dom. *Säger inte vilka jag har sökt* Haha ;) Nej men, det känns som att jag faktiskt har fått en hel del gjort idag trots att jag inte kunde åka hem direkt efter jobbet (moppen funkar ju inte, ska mekas imorgon) utan fick sitta hos farmor och farfar för att vänta på mamma och Per. Men det var ju mysigt det med.

Nej, nu blir det soffan. Vi hörs!




Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0