Äntligen helg!

Och den här helgen ska jag ta det lugnt, fast på mitt eget lilla sätt. Jag ska nämligen göra en himla massa saker men jag känner ingen press att göra dem. Jag tänker också stanna på hemmaplan, om jag inte blir sugen på att åka ner till bruket på kyrkans ungdomssamling där det är taco-kväll ikväll. Det skulle nog vara mysigt men jag känner att jag har ont i halsen och bör ta det lugnt då. Jag vill ju inte bli sjuk lagom till på tisdag när jag ska till fritids och kolla in mitt nya jobb. Så jag får se.

Hittills idag har jag tagit en härlig dusch med scrubhandskar samt gjort en ansiktsmask med lera som jag köpte på Åhléns. Den var väldigt skön och jag känner mig riktigt uppfräschad nu! Jag har också bäddat om i sängen, röjt undan lite på rummet och skjutsat med fem flyttlådor och en kasse upp till mitt flytta-hemifrån-förråd hos morfar.

Brände en skiva till Lena nyss med lite danslåtar, vi ska nog till Bygdegården och träna lite imorgon. Vi hade riktigt kul på dansutlärningen igår kväll, jag somnade absolut inte! Snarare så att jag inte kunde somna när jag väl kom hem mitt i natten för att jag hade skrattat så mycket. Som tack för att vi kom och lärde ut dans till dom fick vi varsin uppsättning med tre olika kaktusar - jag älskar kakutsar! :D

Nu ska jag diska och sen blir det till att fortsätta med utrensningen av saker på rummet samt att städa marsvinsbur, vi hörs. Puss!

Ess





Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0