En dag

Lördag. Borde egentligen vara en dag när man gör en massa kul saker med vänner eller pojkvän. Och jag hade mina tankar på att fråga min käre Amir ifall han inte hade lust att komma hem till mig och sova här. (Jag är helt ensam hemma eftersom mamma är ute med kompisar, Per är på kryssning och Dennis är hos pappa.) Men jag ska upp och jobba imorgon, börjar klockan nio cirka så går upp vid halv åtta, så jag tyckte inte det var någon större idé. Sen skulle ändå han åka till sin farbor idag. Men usch vad jag saknar honom! Har inte träffats på elva hela dagar nu ju. Jaja, jag är ändå förkyld och bör ta det lugnt eftersom jag börjar jobba på fritids nästa vecka.  V a d  ä r  v ä l  e n  b a l  p å  s l o t t e t  och så vidare...

Idag har jag då tagit det ganska lugnt. Har väl i stora drag städat marsvinsbur och hälsokollat alla smådjur, promenerat med hunden, kollat på tv, suttit vid datorn och tagit en lång skön dusch. Nu blir det datamys med Jenny <3

Glöm inte bort att kolla in  S a n n a s  M y s h ö r n a  - där händer det grejer!




Kommentarer
Skrivet av: Jennylee

Japp, vi har lite lördags-data-mys ihop ;) Händer inte ofta ju så vi får passa på då vi inte är med boysen <3

2008-10-11 Kl. 21:29:28
Blogg: http://jennyspenny.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0