För jag kanske är proffs

Haha, jag har jobbat på fritids i mindre än en vecka och idag fick jag ansvaret för att vara kvar med de cirka tio barnen som var kvar mellan klockan fem och sex, skulle släcka låsa och larma sedan. Det roliga var att alla barn gick hem typ kvart över fem så jag blev ensam kvar. Lalala tänkte jag och började gå runt och städa upp lite kvarglömda leksaker och messa med min älskling för att fördriva tiden fram till sex. Låste och larmade vid tio i för då visste jag faktiskt inte vad mer jag kunde hitta på där. Det var lite spännade att larma, vet inte vad jag hade tagit mig till om larmet hade gått. Haha.

Det går så himla bra med barnet jag är assistent åt också, jag håller fast vid att jag kanske har världens bästa jobb! När saker går bra blir jag motiverad till att göra saker här hemma också. Så nu ska jag bara skriva ett inlägg på Myshörnan, sedan ska jag städa, stryka, diska, bokföra och sortera papper. Puss ;)




Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0