Hahihohehöhähå!

Jag har lite svårt för att skriva rubriker ibland sådär. Jag tycker det är ganska tråkigt.

Idag i alla fall börjar jag jobba redan vid elva, gillar inte det för tycker inte man hinner göra något innan jobbet då. Känns lite körigt när man har så mycket på att-göra-listan. Ska käka frukost och duscha nu sedan blir det till att ringa Akkis och fråga om lite grejer inför undersökningen nästa vecka (har jag för mgi att det var) och efter det ringer jag till Östhammarshem för att fråga hur dom mår. Eller hur man nu på bästa sätt påbörjar ett samtal där man egentligen bara vill skrika GE MIG EN BILLIG LÄGENHET NU FÖR JAG MÅSTE HA DET!

Ikväll kommer iia, Jennifer och Stina hit och busar med mig, ska bli så himla kul för det var evigheter sedan jag träffade någon av mina kompisar känns det som. Det var nog det också faktiskt. Vi ska höra med JennySpenny om hon vill komma över också, skulle vara myyyyyysigt :) får se om hon hinner vakna innan jag ska åka annars får iia prata med henne. Hoppas hoppas!




Kommentarer
Skrivet av: Jennylee

Vilken tid? Jag har nämligen träning ju =(

2008-10-29 Kl. 11:24:56
Blogg: http://jennyspenny.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0