Hej!

Hur mår du? Jag mår bra, för tillfället. Fick huvudvärk på förmiddagen igår som växte sig allt starkare under dagen. Jobbade, var hos farmor och farfar och fikade och sedan bar det av till morfar på middag. Åh, farmor gav mig tre snygga kastruller när jag sa att jag har ställt mig i bostadskö. Blev jättegladis! När jag sedan kom hem vid nio blev det en värktablett och sängen, somnade direkt. Jaja. Eftersom jag somnade så tidigt vaknade jag vid halv åtta idag (haha, lite sent ändå kanske men ändå lite tidigare än jag brukar). Får skjuts till jobbet av Per idag eftersom moppen dummar sig nu igen, och så är det ju inte så trevligt väder heller. Hörs senare ikväll förmodligen, ska göra lite nyttosaker nu innan vi åker om (haha) 25 minuter. Puss! <3




Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0