Helgen är slut

Så var det söndagskväll igen. Veckorna flyger förbi, tiden går för fort. Det känns som att jag inte riktigt hinner med. Men jag försöker så gott jag kan och idag har jag i alla fall hunnit med några att-göra-saker. Som att diska en halv jättedisk (den andra halvan tar jag imorgon innan jobbet) och att städa och dammsuga lite på rummet. Var ut och red en sväng i skogen med Lena också, härligt och en massa trav blev det. Måste jobba upp kondisen på dom så att vi kan få igång galoppen snart. Jag blev också väldigt stolt över mig själv som lyckades hitta genom skogen när vi red, jag brukar jämt lyckas komma fel någon stans.

Idag avslutade jag också tävlingen på Myshörnan. Det blev tillslut nio tävlanden och av alla dem känner jag bara JennySpenny. Kul att så många andra har hittat Myshörnan tycker jag. Ska dra igång en till tävling där snart tänkte jag, håll utkik!

Åh, jag saknar min älskling. Nu ska jag gå och stryka lite sängkläder och sedan tänkte jag nog krypa ner i sängen och läsa lite. Det är måndag imorgon så då blir det till att gå upp vid åtta, för att hinna vara produktiv innan jobbet ;)




Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0