Jag ber om ursäkt...

...för att jag inte skrev ens ett ynka litet inlägg här igår. Jag var och vikarierade på fritids och sedan hade jag tänkt skippa dansträningen för att jag var så himla trött men ändrade mig och åkte på den i alla fall. Jag var ju faktiskt hemma från den förra veckan eftersom jag var sjuk. Den lediga tiden jag hade lades ner på Myshörnan och på att softa lite framför TV:n.

Idag vaknade jag innan klockan skulle ringa, vid åtta. Gick upp och skrev lite på Myshörnan, käkade frukost, duschade, fixade lunch och åkte sedan och vikarierade på fritids igen. Efter jobbet tog jag mig en tur in på bibblan för att kolla om de hade några trevliga böcker, vilket de också hade. Jag lånade faktiskt hela sex stycken, haha! Kände mig lite som jag gjorde när jag gick i småskolan och alltid lånade typ tio böcker, jag älskade att läsa då och det gör jag fortfarande.

Dessa böcker lånade jag:


* Pilates - träna hemma
* Smarta lekar
* 500 spartips i kristid
* Yoga för alla
* Autism och autismliknande tillstånd hos barn, ungdomar och vuxna
* Våga flyga




Kommentarer
Skrivet av: Jennylee

Boken "Yoga för alla" har jag :)

2008-10-14 Kl. 21:30:38
Blogg: http://jennyspenny.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0