Kanske dags igen

Jag har varit väldigt o-produktiv den senaste tiden. Jag har hela tiden tänkt att jag ska göra det och det men när jag sedan ska göra det har jag bara låtit det vara och segat framför datorn eller med en bok istället. Nu känns det äntligen som att jag håller på att få pli på mig själv igen, tack och lov. Vaknade för lite mer än en timme sedan och har redan hunnit få undan en del viktiga papper, betalat räkning, bokfört och gjort upp en flyttbudget. Kollade på konsumentverkets riktlinjer men de verkar ju vara extrema! Alltså, man behöver ju inte direkt lägga ner 530 spänn i månaden på kläder och skor... Enligt den budgeten skulle jag absolut inte kunna flyga hemifrån och till eget bo. Äh, nu blev jag nästan deprimerad. Det klart jag kommer ha råd. Jag måste ha råd i vinter i alla fall för annars fryser jag ihjäl på moppen varje dag till och från jobbet. Julia säger att jag har råd, jag tror på henne. Hihi :)

Nu är det dags för frukost, kan inte käka direkt när jag har vaknat längre. Sedan blir det till att ringa lite samtal innan det bär av till jobbet, vanliga ett-till-fyra-tiden idag för en annan tjej ska vara med mitt barn idag så jag blir med resten av barnen. Det är ju kul det med, men jag älskar verkligen mitt jobb!



Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0