Men då!

Nu är jag trött på att varje dag vakna och känna mig som en seg himla kola. Vart har all min energi tagit vägen? Jag känner i kroppen att det är så många saker jag vill göra men huvudet orkar inte. Kan någon ge mig ny styrka, tack! Nehej, inte det...

Åh, jag vill baka brownies, läsa typ sex böcker som jag måste lämna tillbaka snart, röja klart bland allt skit på rummet, göra en till utrensning i garderoben och få bort nästan alla mina kläder, tvätta, stryka, diska, städa åt marsvinen, klippa klor, lyssna klart på den där ljudboken jag började lyssna på för evigheter sedan, blogga massor av mysiga saker på Myshörnan, osv osv. Ja, jag vill göra alla de där sakerna. Vill. Inte måste. Men orkar inte. Ska göra i alla fall, frågan är bara vart jag ska börja?




Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0