Mitt i veckan redan

Helt otroligt vad tiden går fort! Jag hänger inte riktigt med, men det beror nog mest på att jag har både urinvägsinfektionen och en riktigt irriterande förkylning som segar ner hjärnkontoret.

Idag har jag i alla fall varit på något typ av informationsgrej om autism, givande var det. Dock lagom pinsamt att jag på den två-timmars perioden jag var där fick gå ut från rummet två gånger där alla cirka 10-15 personer som var med satt. Första gången för att jag var så himla pissnödig och andra gången för att jag fick världens himla hostattack. Yippie liksom!

Kom hem vid fem-tiden och har sedan dess bara segat framför TV:n och datorn och det ska jag nog fortsätta med tills jag går och lägger mig. Har funderat på att göra något kul med naglarna också, det var väldigt länge sedan jag gjorde något med dom.

Åh, just ja! Jag blev så himla sur igår när jag var till Apoteket och hämtade ut min medicin mot urinvägsinfektionen. Jag klev in där och sa att jag ville hämta ut medicin som skrevs ut åt mig dagen innan (alltså i måndags) och då säger tanten bakom disken att den hade skrivits ut i torsdags. I torsdags! Alltså, när jag pratade med vårdcentralen i måndags så var dom ju inte ens säkra på om dom skulle skriva ut någon medicin åt mig! Jag fattar inte hur dom tänker. Jag funderade återigen på att bli en sådan där jobbig samhällsmedborgare som skriver i tidningen och klagar på allt och alla, det skulle nog vara kul.




Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0