Mitt i veckan

Var till stan med min bästa Jennylee idag, gick runt och tittade i massa olika affärer, handlade en del och käkade lite. Var riktigt trevligt, tack för en mysig dag gumman! <3

Sen började jag må dåligt och känna att jag nog har fått urinvägsinfektion igen och det kändes som att jag hade feber så vi åkte hem och självklart kom inte den bussen som jag skulle åka med så jag fick sitta och frysa på huk i busskuren (jag orkade inte stå och på bänken var det fullt) tills nästa buss kom och då hade mina fötter och ben somnat. Snacka om läskig känsla att inte känna sina ben när man gick!

Jag hatar urinvägsinfektion och det är bara cirka en månad sedan jag hade det sist. Gör så sjukt ont! Sen kliar det typ överallt på hela kroppen, jag har säkert skabb. Okej, det har jag säkert inte men det kliar verkligen överallt. Har fått utslag på flera ställen, de trevligaste sitter på halsen fullt synliga. Underbart liksom. Nej, inte direkt. Jag tror det är en av de två hudsalvorna jag har fått mot acne, de verkar snarare ha motsatt effekt. Lalala och imorgon måste jag jobba. Lena ska jobba på ett annat ställe imorgon så Birk kommer och jobbar med mig då. Blir en ny erfarenhet, vi har inte jobbat tillsammans än.

Nej, sängen strax. Hoppas du mår bra i alla fall :)




Kommentarer
Skrivet av: Jennylee

Tack själv! <3

Hoppas urinvägsinfektionen ger med sig snart

2008-10-02 Kl. 14:50:48
Blogg: http://jennyspenny.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0