Oj oj oj

Vilken otroligt händelselös dag! Sov jättedåligt hela natten p.g.a. att jag har så ont i halsen, vilket resulterade i att jag vaknade klockan tolv och då upptäckte att min käre bror var hemma. Fixade frukost och funderade på om man kan leva utan sin fitta (hade så otroligt ont av urinvägsinfektionen), satte mig vid TV:n och satt där fram till cirka tre-fyra tiden när jag gick och satte mig vid datorn istället. Sedan har jag suttit här nästan hela tiden. Fy på mig vad jag är lat. Fast jag är ju sjuk så jag kanske är tillåten att vara lite lat då?

Imorgon får jag i alla fall medicin mot urinväginfektionen och till min stora lycka ska jag äntligen få remiss till sjukhuset så att jag kan få reda på varför jag får urinvägsinfektion så ofta. Lycka!




Kommentarer
Skrivet av: Jennylee

Lycka till på sjukan och ja, man får vara vääldigt lat då man är sjuk sörru ;)

2008-10-06 Kl. 21:26:01
Blogg: http://jennyspenny.blogg.se/
Skrivet av: Towa

Kul att du är med och tävlar iaf, och ännu härligare att höra att du har tur i kärlek =) lycka till i både kärlekslivet och tävlingen. Kram

2008-10-06 Kl. 21:38:57
Blogg: http://www.towalindberg.se

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0