Pannkaka x2

Haha jag skrattar och spyr. Typ. Fick pannkaka till lunch hos farmor och farfar vilket jag också sa till mamma. Vad lagar mamma till mat några timmar senare? Precis - pannkaka! Alltså, jag får ont i magen av pannkaka. Man blir äckligt mätt av det. I alla fall, när vi sitter och äter så säger jag att jag åt pannkaka till lunch också och då säger mamma "ja just det, det sa du ju". Och så säger hon efter en stund att hon åt kyckling till lunch och vad sitter hon och äter till middag? Jo, kyckling! Men herregud liksom, vi hade ju kunnat byta eller?

Roligheterna tog inte slut där utan en liten stund senare säger mamma att hon är mätt, skjuter sin tallrik åt sidan och går sedan till spisen och tar den sista pannkakan ur stekpannan, lägger den på en tallrik, häller på sylt och utbrister "men jag är ju mätt!". Kan ju säga att vi skrattade åt det en bra stund. Är det bara jag som på grund av min yra, vimsiga skalle tyckte det var skitkul eller skrattade du lite också nu?




Kommentarer
Skrivet av: Bel

Varför i hela fridens namn äter du pannakaka & din mamma kyckling? :o

2008-10-24 Kl. 00:17:13
Skrivet av: Sanna

Jag vet inte liksom det kändes lite dumt när vi kom det ju :S

2008-10-24 Kl. 12:22:55
Blogg: http://essesset.blogg.se/
Skrivet av: Sanna

kom på*

2008-10-24 Kl. 12:23:22
Blogg: http://essesset.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0